top of page
  • Anne Wiertz

Een leuk Lockdown "uitje"!!

Op mijn vrijdagavond tip heb ik zoveel leuke berichten gehad, heb je ook mee gedaan?

En zo niet, ga je dan volgende week meedoen? Ik ben wel even benieuwd :)


Ik de trant van leuke dingen doen in de Lockdown heb ik nu wel weer een hele gezellige gevonden! tenminste als je van Nederlandse artiesten houdt!


Een groep artiesten heeft zich samengevoegd om het collectief The Streamers te vormen.

Deze artiesten waren eerder ook te zien bij "de vrienden van Amstel" en missen door alle maatregelen natuurlijk allemaal optredens.

Daarom is dit idee ontstaan: een concert via de livestream!

Op zaterdag 20 maart zullen oa. Nick en Simon, Guus Meeuwis, Typhoon, Acda & de Munnik, Snelle, Maan, Paul de Leeuw, Susan en Freek, Diggy Dex en nog veel meer artiesten een concert geven vanuit Carré!


Hoe kan ik daarbij zijn hoor ik je nu al vragen....

Via https://thelivestreamers.nl/ Kun je kaartjes "kopen" voor dit concert. Dat wil zeggen, in principe zijn de kaartjes gratis, maar er is een fooienpot waar je wat geld in kan doen om de artiesten te steunen!


Dus... steek kaarsjes aan, zorg voor heerlijke hapjes en drankjes en zet alle meubels aan de kant om te gaan dansen! (Al kan dansen op de salontafel natuurlijk ook!)


Helemaal leuk toch? Gaan jullie ook?

17 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page