top of page
  • Anne Wiertz

Heb je wel iets om naar uit te kijken?

Een tijdje geleden deed ik een challenge van Tony Robins!

Dit was zo leuk en positief en bracht me allemaal nieuwe inzichten waar ik weer mee verder kon!


En 1 in het bijzonder wil ik nu even uitlichten: heb je iets om naar uit te kijken?

Een aantal jaar geleden leek dit veel vanzelfsprekender; wie weet had je wat feestjes in je agenda, festivals, etentjes met vrienden.


Maar juist in deze tijd is het belangrijk om leuke dingen in je agenda te zetten!

En het lijkt zo vanzelfsprekend....

Nu alle dagen op elkaar beginnen te lijken en de lockdown eeuwig lijkt te duren worden veel mensen steeds eenzamer en verdrietiger.


En hoewel we niet veel mensen mogen zien zijn er natuurlijk nog allemaal dingen mogelijk!

Zo kun je nog steeds gaan wandelen en een fijne picknick organiseren met een vriend (wordt natuurlijk weer beter weer, jeeh!) Of even weg op een camping, huisje of hotel....

Even een theetje drinken met een vriend(in) of me time inplannen om lekker even met een maskertje en een goed glas wijn een boek te lezen.


Er zijn nog veel leuke dingen te plannen!

Op het moment dat je leuke dingen in je agenda hebt staan, hoe groot of klein ze ook zijn, lijkt je leven toch nét even dat beetje leuker!



Dus... heb je last van een lockdown dip? Kijk dan eens goed:

Staan er genoeg leuke dingen in jouw agenda?


En zo niet: kijk eens wat je in kan plannen!


Hoe zit dat bij jou? en heb je leuke tips voor een uitje? Laat een berichtje achter! Daar wordt ik blij van :)

20 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page