top of page
  • Anne Wiertz

Verborgen pareltjes voor kinderen in Den Haag deel 1

Voor mijn werk bij de kinderopvang ben ik het afgelopen jaar een aantal verborgen pareltjes tegen gekomen. Plekjes die een beetje verborgen zitten, maar die heel leuk zijn om heen te gaan! zelfs in deze gekke tijden....

In dit eerste deel wil ik het graag hebben over een eerste verborgen parel, Jacobahof!

Het is een super leuk plekje, waar verschillende dingen bij elkaar komen, waardoor het nog leuker is dan gewoon een speeltuin!


Een kinderboerderij

Nu met Corona is niet alles open van de kinderboerderij, maar er zijn alsnog verschillende dieren om te zien! Er zijn 2 varkens, schapen, konijnen en er lopen zelfs 2 vlaamse reuzen over het gebied! Zelfs nu nog heel leuk dus!


Modderkeukentje

Dit is echt geweldig en kinderen kunnen hier uren mee spelen! Er is een pomp om water mee te pompen en er is een keukentje met allemaal pannen en lepels!

Zo kunnen kinderen allemaal heksensoepjes maken en lekker kliederen, geweldig toch?


Speelveld waar allemaal speelgoed tractors staan.

Opzich zegt de kop van deze paragraaf al alles haha!

Een leuke plek om even met een kleedje te zitten en te kijken naar de kinderen! Helemaal leuk.

Ook zijn er kleine moestuintjes om het veld heen, waar mensen een stukje van kunnen huren!


Kortom:

Een plek waar je volgens mij uren zoet kan zijn!

En voor ik het vergeet! het adres....

Jacobastraat 266

2512 JG Den Haag


Ben jij hier wel eens geweest?

Ik ben trouwens benieuwd of jullie nog leuke verborgen pareltjes weten, sturen jullie een berichtje?

22 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page